Geležinkelių infrastruktūra

Objekto vaizdo stebėjimas

  • stočių, geležinkelių, važiavimų ir judančių objektų vaizdo stebėjimas palaikomas pažangios vaizdo analizės
  • traukinių buvimo vietos nustatymas ir tvarkaraščio laikymosi monitoringas su automatine identifikavimo funkcija pagal traukinio numerį
  • žmonių, esančių ant platformos stebėjimas šoninių traukinio kamerų dėka; traukinio maršruto monitoringas maršruto kameros dėka
  • keleivių skaičiavimas naudojant pažangią vaizdo analizę, siekiant optimizuoti išteklių naudojimą
  • kamerų ir enkoderių panaudojimas tiesioginiam prijungimui prie šviesolaidžių tinklo, padidinantis atsparumą gedimams

Interkomai ir radijo transliavimo centras

  • kolektyvinis pranešimų transliavimas atskiroms salėms, kas leidžia pvz. žmonių paiešką nutolusiose stoties dalyse
  • integracija su telefono stotimi, mobiliaisiais įrenginiais ir TETRA telefonijos sistema, naudojama aptarnaujančio personalo
  • balso ryšys tarp keleivių paramos centro ir tualetų skirtų žmonėms su negalia bei SOS taškų
  • garso įrašymas mašinisto kabinoje koreliuojamas su artimiausios kameros vaizdu

Objektų nuotolinis valdymas (SecAAS)

  • atskirų geležinkelio sekcijų priežiūros sistema skirta geležinkelių apsaugos ir greito reagavimo komandoms, suteikianti peržiūros galimybę iš kelių darbo postų, išdėstytų palei visą geležinkelio liniją, arba iš išorinių stebėjimo centrų
  • mobilūs stebėjimo centrai efektyvios priežiūros užtikrinimui nenumatytų situacijų atvejais
  • centralizuotas ryšio, keleivių saugumo valdymo ir geležinkelių infrastruktūros valdymo punktas

Automatikos valdymas

  • geležinkelio stoties automobilių stovėjimo aikštelės užtvaro atidarymas
  • oro kondicionavimo ir apšvietimo valdymas
  • eskalatorių ir liftų veikimo valdymas

Oro sąlygų įvertinimas ir vizualizavimas

  • oro sąlygų mokymo įstaigos išorėje įvertinimas ir vizualizavimas
  • sniego sluoksnio storio įvertinimas (ant stoties stogo ir t.t.)
  • pastato komponentų, pvz. langų, durų valdymas

Visų sistemų priežiūra ir valdymas iš vienos operatoriaus darbo vietos

  • keliose vietose esančių geležinkelio objektų saugumo valdymas
  • SMS programa prieinama iš interneto naršyklės
  • saugaus SSL šifravimo panaudojimas
  • geležinkelio linijų bei stočių interaktyvūs sinoptiniai žemėlapiai

Lauko teritorijos apsauga

  • visos zonos aplink stotį stebėjimas
  • įsilaužimo monitoringas naudojant perimetro apsaugos sistemas
  • įsilaužimų aptikimas nurodytose zonose naudojant pažangią vaizdo analizę

Prieigos kontrolė

  • personalo ir techninės priežiūros darbuotojų prieigos kontrolė
  • dinaminis prieigos teisių keitimas nurodytai zonai nurodytam laiko tarpui
  • traukinių buvimo vietos nustatymas ir tvarkaraščio laikymosi pagal tolimojo nuotolio RFID ID numerio atpažinimą
  • techninės zonos apsauga nuo neįgaliotos prieigos naudojant prieigos korteles susietas su veidų analize

Įsilaužimo ir užpuolimo aptikimas

  • įsilaužėlių aptikimas vietinių ir išorinių detektorių dėka
  • aliarminės informacijos siuntimas apsaugos darbuotojams
  • pilnas detektorių ir zonų būklės vizualizavimas apsaugos darbuotojams
  • pavojaus mygtukai diskrečiam signalizavimui apie biuro apiplėšimus ir vagystes

Aplinkos sąlygų monitoringas

  • serverinės ir techninių patalpų aplinkos parametrų nuskaitymas ir vizualizavimas per atstumą, palei visą geležinkelio linijos ilgį
  • plataus matavimo prietaisų asortimento (temperatūros, drėgmės, užtvindymo ir tt.) palaikymas
  • aliarmo aktyvinimas esant kritinėms sąlygoms, pvz. per aukštos temperatūros atveju
  • aplinkos parametrų monitoringas geležinkelio techninėse spintose ir techninio valdymo patalpose

Parkavimo organizavimas

  • prieigos kontrolė automobilių stovėjimo aikštelėje pagal tolimojo nuotolio skaitytuvus arba registracijos numerių analizę
  • užtvarų valdymas iš centrinio vizualizavimo lygio
  • automobilių stovėjimo vietų skaičiaus priskyrimas vartotojų grupėms
  • išankstinis prieigos teisių suteikimas keliautojams, pagal automatinį registracijos numerių atpažinimą

Darbo laiko registravimas

  • darbuotojų darbo laiko registravimas suskirstant pagal vežėją
  • ypatingo aktyvumo būsenų (pvz. atostogos, apsilankymas pas gydytoją ir pan.) palaikymas
  • pažangi ataskaitų sistema